Καμπάνιες Google Ads (AdWords)
Η παρουσία της επιχείρησής σας στη Google είναι σημαντική για την ανάπτυξη του πελατολογίου και της επωνυμίας του Brand σας. Είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες διαχείρισης διαφημίσεων στη Google (Google Ads) που θα καταστήσουν την παρουσία σας ευδιάκριτη στον ψηφιακό κόσμο. H προβολή στο δίκτυο αναζήτησης (Google Search) της Google είναι αναγκαία. Οι περισσότεροι χρήστες θα αναζητήσουν τις υπηρεσίες σας σε αυτό. Θα πρέπει να βρεθείτε στα πρώτα αποτελέσματα ώστε να τους επηρεάσετε να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας και να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά ή να συμπληρώσουν κάποια φόρμα επικοινωνίας.
Καλέστε μαςΚαμπάνιες Google Ads
Γιατί Επιλέγουμε τα Google Ads;
Google Ads
Η διαφήμιση μέσω των Google Ads αποτελεί κλειδί για τον στόχο σας να φτάσετε το κοινό που χρειάζεστε. Συνδυάζοντας την εμπειρία μας με τις προηγμένες τεχνολογίες, δημιουργούμε εξατομικευμένες καμπάνιες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του υποψήφιου κοινού της επιχείρησής σας.
Workflow
4 Βασικά Χαρακτηριστικά Μιας Επιτυχημένης Google Ads Διαφήμισης
Συχνές Ερωτήσεις!
FAQ
- Ανάλογα με τον τύπο διαφήμισης, τα βήματα συνήθως περιλαμβάνουν την επιλογή του σκοπού, τη δημιουργία του διαφημιστικού κειμένου και των λέξεων-κλειδιών, τον καθορισμό του προϋπολογισμού και την εκκίνηση της διαφήμισης..
- Μια καλή πρακτική είναι να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner για να βρείτε ιδέες για λέξεις-κλειδιά.
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετρήσεις όπως τον αριθμό των κλικ, το ποσοστό μετατροπής και το κόστος ανά μετατροπή για να αξιολογήσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας.
- Το κόστος των διαφημίσεων στο Google Ads εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της δημοπρασίας λέξεων-κλειδιών, του προϋπολογισμού που έχετε ορίσει και του ανταγωνισμού στον τομέα σας.
- Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας με τη δοκιμή διαφορετικών διαφημιστικών μηνυμάτων, την προσαρμογή των λέξεων-κλειδιών σας, τη βελτίωση της ποιότητας της σελίδας προορισμού και την παρακολούθηση των μετρήσεων για να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας.